אייקון המסמל משלוח מהיר של מוצרי SASA לבית הלקוח משלוח מהיר
אייקון המסמל איכות של מוצרי SASA איכות גבוהה
אייקון המסמל החזר כספי מובטח וקניה בטוחה החזר כספי מובטח
0
אייקון המסמל תפריט צד נפתח וכולל לוגו של הודעה ווואטסאפ עליו
העגלה שלי
אייקון המסמל תפריט עגלה ריק
כשרצפת הרכב שלך תתמלא לכלוך,
כנראה תצטער שריק פה…

נכון, קחו אותי לקניות

שטיחים לרכב לפי יצרן

חיפוש שטיחים לפי דגם הרכב
אייקון המסמל בחירת יצרן הרכב
אייקון המסמל אפשרות בחירה של שנת הרכב בפילטר ראשי של בחירת רכב הלקוח
אייקון המסמל אפשרות בחירה של דגם הרכב בפילטר ראשי של בחירת רכב הלקוח
>> לא מצאת את הרכב שלך ?
שדרוג לשטיח המקורי
איכות גבוהה
החזר כספי מובטח
לפי מדיניות החזרות
מיוצר בישראל
ישירות מהמפעל
מחירים תחרותיים
חפש וראה בעצמך
משלוח מהיר
אספקה עד הלקוח

שטיחים לרכב לפי יצרן

חשוב מאד לזכור לשמור על אוטו בעל מראה נקי ומדוגם עם שטיחים לרכב לפי יצרן. ובכך נוכל להנות ממנו בכל יום מחדש.

אתם משקיעים ברכב שלכם את מיטב כספכם, בטח כשמדובר ברכב פרמיום או רכב חדש לחלוטין שחיכיתם כבר לרגע ש”תקרעו” ממנו את הניילונים ותחנכו אותו בהנאה רבה.

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר לשמירה על רכב מתוקתק, מרשים ונקי הוא השטיחים שלכם. עם הזמן, השטיחים שלנו שעוברים לא מעט פסיעות עליהם, לכלוך מהנעליים שלנו, בוץ, חולות ומה לא, אנו מאבדים את המראה הנקי של השטיחים ובכך פוגעים בנראות פנים הרכב, ולא פחות חשוב, בתחושה שלנו כשאנחנו בתוך הרכב.

 

מה שאתם צריכים זה שטיחים לרכב לפי יצרן

SASA שטיחים לרכב היא חברה המתמחה בייצור שטיחים לרכב בהתאמה אישית. הייחודיות שלנו היא שאנו מייצרים שטיחים בישראל בהתאמה מדויקת לפי דגם הרכב והשנה שלו. נגיד מראש שקשה מאד יהיה להתקיל אותנו, יש לנו מאגר שמונה למעלה מ-5000 דגמים לרכים שונים, ויותר מזה – גם שטיחים עבור תא המטען שלכם. כך שאין תירוצים כדי לשמור על אוטו מרשים ונקי עם שטיחים מדוגמים לרכב.

בין סוגי הרכבים שאנו מייצרים עבורם שטיחים, תוכלו למצוא את רכבי היוקרה המובילים ביניהם: אלפא רומיאו, טויוטה, מרצדס, אאודי, וולוו, ב.מ.וו, סקודה, קאדילק, יונדאי, קופרה, לקסוס, מזראטי ועוד.

השטיחים שאנו מייצרים עבור הרכבים שלכם יעוצבו במידות המדויקות עבור דגם הרכב שלכם. והם יהיו מוכנים תוך מספר ימים בודדים, ויישלחו אליכם עד פתח הבית או המשרד. כמו כן, כל לקוח מחליט על צבעים של שטיחי הרכב ומעצב לפי טעמו. אפשרות זאת יוצרת שילוב מושלם והתאמה עיצובית לרכב שלכם.

השטיחים שלנו מיוצרים בישראל באמצעות החומרים הטובים ביותר שיעזרו לכם בשמירה על ניקיון פנים הרכב. סט שטיחים חדשני, מעוצב ויוקרתי יעשה לכם נעים בעיניים ונעים בלב בכל נסיעה מחדש.

מהיום תוכלו להיפרד מתהליכי הניקוי המסורבלים שדורשים שאיבה, ניקוי בלחץ אוויר או שטיפה. השטיחים שלנו ניתנים לניקוי והסרת הלכלוכים עליהם באמצעות ניעור בלבד! אנחנו אוהבים שהחיים שלכם נהיים קלים יותר, שהזמן היקר שלכם לא מתבזבז. וכמובן כשהנסיעה שלכם עוברת בשלום, גם אם הילדים מלכלכים מאחור (;

תהנו!

שטיחי סיליקון שקופים ברכב שטיחים לרכב SASA
נשמח לשמוע ממך
נשאר רק לבחור איך הכי נוח לך לתקשר איתנו
יצירת קשר שטיחי רכב SASA